دخترک خندیدو پسرک ماتش برد

دخترک خندیدو پسرک ماتش برد

*تو به من خنديدي و نمي دانستي
من به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدم
باغبان از پي من تند دويد
سيب را دست تو ديد
غضب آلود به من كرد نگاه
سيب دندان زده از دست تو افتاد به خاك
و تو رفتي و هنوز،
سالهاست كه در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تكرار كنان مي دهد آزارم
و من انديشه كنان غرق در اين پندارم
كه چرا باغچه كوچك ما سيب نداشت


*من به تو خنديدم
چون كه مي دانستم
تو به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدي
پدرم از پي تو تند دويد
و نمي دانستي باغبان باغچه همسايه
پدر پير من است
من به تو خنديدم
تا كه با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم
بغض چشمان تو ليك لرزه انداخت به دستان من و
سيب دندان زده از دست من افتاد به خاك
دل من گفت: برو
چون نمي خواست به خاطر بسپارد گريه تلخ تو را...
و من رفتم و هنوز سالهاست كه در ذهن من آرام آرام
حيرت و بغض تو تكرار كنان
مي دهد آزارم
و من انديشه كنان غرق در اين پندارم
كه چه مي شد اگر باغچه خانه ما سيب نداشت


(جواب من به تو)

*تو نمي دانستي دلهره آن روز من از باب چه بود
و تو مي خنديدي
و من پشيمانم سيب را دزديدم
سيب دندان زده در دست تو بود
باغبان مي دانست كه دزد باغش منم
تو چرا ترسيدي؟!
و تو تقدير مني
كاش مي ماندي و
من قصه داغ اتشناك تو را از دلم مي راندم
و در انديشه آنم كه چرا
باغچه همسايه سيب آزاد نداشت؟!

پاسخ سیب

دخترک خندیدو پسرک ماتش برد
که به چه دلهر از باغچه همسایه سیب را دزدیده
باغبان از پی او تند دوید
به خیالش میخواست حرمت باغچه و دختر کم سالش را
از پسر پس گیرد
غضب الود به او غیظی کرد
این وسط من بودم
سیب دندان زده ای که روی خاک افتادم
من که پیغمبر عشقی معسوم
بین دستان پر از دلهره یک عاشق
ولب و دندان
تشنه کشف و پر از پرسش دختر بودم
و به خاک افتادم
چون رسولی نا کام
هر دو را بغض ربود
دخترک رفت ولی زیر لب ارام میگفت
او یقینا پی معشوق خودش می اید
پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه ای بود:
مطمعنا که پشیمان شده بر میگردد
سالهاست که پوسیده ام ارام ارام
عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز
جسم من تجزیه شد ساده ولی ذراتم
همه اندیشه کنان در پی این پندارند
این جدایی به خدا رابطه ای با سیب نداشت

 


نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت16:08---25 اسفند 1390
.....?#############?

...?###############?

..?#################?..................?###?

..?##################?..........?#########?

....?#################?......?#############?

.......?################?..?###############?

.........?################?################?

...........?###############################?

..............?############################?

................?#########################?

..................?######################?

....................?###################?

......................?#################?

........سلام.........?##############?

...........................?###########?

..........خوبي...........?#########?

...............................?#######?

.............................?#####?

...................................?###?

...به ماهم سر بزن............?#?

.......................................?

..............منتظرم.................?

........................................?

........................................?

.......................................?

.......................................?

.....................................?

.: ............................ :. ?

................................?

...........................?

......................?

.................?

............?

........?

......?......................?...?

..........?.............?............?

..............?.....?...................?

...................?.....................?

................?......?..............?

..............?.............?....?

.............?

...........?

..........?

.........?

.........?

..........?

..............?

...................?

.....اگر آمدي........?

............نظر...........?

......... يادت نره.........?

.............باي.............?

..............................?


پاسخ:سلام محسن جان ، ممنون که سر زدی . حتما بهت سر میزنم ، بازم ممنون که نظر دادی


سلاکین
ساعت16:07---25 اسفند 1390
سرويس هاي رايگان
چت روم
کد چت روم
بنر
تبادل لينک
ترفند کامپيوتر
عکس دختران ايراني در ايميلتان

سرويس هزينه : تبليغ شما در 16 صفحه وب
بالا رفتين بازديد شما از 50 به 450



www.salakin.760.ir
www.salakin.loxblog.com
باتشكر: مديريت وب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:0 ] [ mahsa joon ] [ ]